İLETİŞİMİNDE
Kriz İletişimi
Geçmişte kurumsal itibarın işletmelerin ürün satış fiyatına, insan kaynaklarına ve karşılaştığı krizlere etkisi bilinmiyordu.
Medya İletişimi
Marka ve kurumların, hem bulundukları sektörde ayrışması hem de kamuoyunda bilinirlilik oluşturması için vazgeçilmez olan medya ilişkileri, halka ilişkiler faaliyetlerinin en temel alanlarından biridir.
Finansal İletişim
Bir kurumun finansal performansını sosyal paydaşları ile paylaşması kurum itibarına olumlu etki ederken aynı zamanda da markaya olan güveni artırmaktadır.
Hakkımızda
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, gelişen ve her geçen gün büyüyen Türkiye’de halkla ilişkiler sektörüne yeni açılımlar katmak için yola çıkmış, geleceğe emin adımlarla yürüyen bu ülkenin aynı heyecan ve inançla yürüyen çalışanlarından oluşan bir iletişim danışmanlığı şirketidir.
Geleneksel halkla ilişkiler yaklaşımlarının dışında, yenilikçi bir anlayışla ‘terzi işi’ iletişim hizmeti sunan Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, ihtiyaca özel ekipler kurarak her zaman çözüm odaklı stratejiler izlemeyi ilke edinmiştir.
Detaylı bilgi almak için:
En önemlisi; ekibimizi markanızın beklentisine göre kuruyoruz.
Bültenimize kaydolabilirsiniz:
Neden Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı?
İletişimi anlık bir faaliyetten ziyade yönetilmesi gereken, sonuçları ölçülen ve sürekli gelişen bir «süreç» olarak tanımlar.
İletişim başarısını, ilgili tüm paydaşların iletişim yönetiminin sonuçları ve etkilerinden tatmin olmasını sağlamak olarak görür.